janelly-2019.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Elly

Reacties

Reacties

Elly Hoogveld

Het is weer zover. Ik verheug me op jullie belevenissen.
Goede vlucht volgende week en goede start op de fiets. Misschien wel wind mee!
Elly Hoogveld

Bregtje

Alvast heel veel plezier! Ga jullie ook met veel plezier volgen. Dikke kus

Cockie

Goede vlucht en veel plezier en vooral goed weer !!!!!

Lucia

Een hele mooie reis met veel leuke ontmoetingen, lekker eten, mooi weer, leuke hotelletjes, goeie conditie, prachtig landschap ......
Ik ga jullie weer volgen!

Lau en Jeanne

Goede reis beiden, na bezoek aan de kathedraal van de heiige st.Jacobus en zijn beroemde, slinger- wierookvat, de schelp op je pet, en fietsen maar !!

marian weert

Een hele mooie en goede reis, veel plezier onderweg.

aleidvschie@gmail

Fijn dat ik weer van uit mijn stoel een mooie reis te wachten staat.
Succes,
Lieve groeten van uit Hulst

Joep en Ine

Wensen jullie hele goeie reis....Gaan jullie graag volgen...Lieve groetjes...

marian weert

Een goed begin is het halve werk, (ja een klein beginnetje) heel veel plezier en mooi weer onder weg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!