janelly-2019.reismee.nl

Bijna klaar om te vertrekken.

Beste volgers, we zijn nu nog in Breda, maar al bijna klaar voor ons vertrek. Onze fietsen en twee tassen boordevolbagage, zijn al onderweg naar Santiago de Compostella in Spanje. Ze worden gestald in Hotel Mexico. Wij vliegen a.s. Maandagmiddag vanaf Schiphol, met alleen handbagage, naar dezelfde plek. We hopen natuurlijk op mooi weer, maar weten uit ervaring...... dat komt, zoals het komt.

We hebben de route goed doorgespit en gaan dus, redelijk voorbereid, vol goede moed op stap.

We hebben jullie een mail gestuurd met de uitnodiging om ons te volgen.We hopen dat je dat leuk vindt en er veel plezier aan zal beleven. Jan zorgt voor de foto’s, ik voor het verhaal. We vinden het ook erg leuk als je wilt reageren, dat moedigt ons aan om de blog goed bij te houden.

Hopelijk tot gauw. We zullen jullie de komende dagen al een beetje informeren over de laatste voorbereidingen.

Sonja

Hé wat leuk, ik zie nu pas op de mail dat jullie er weer aan gaan beginnen! Ik vind het altijd superleuk om jullie te volgen, de mooie verhalen te lezen en de nog mooiere foto's te bekijken....
Vanuit 'Ulst' wens ik jullie fan ook weer een heerlijke fietsvakantie toe en een goeie vlucht naar de start. Ga jullie zeker weer volgen!
Lieve groet, Sonja en natuurlijk ook van Paul

Clary

We hopen dat jullie weer een mooie reis zullen hebben en goed in Salviac aankomen. We zullen geregeld even kijken hoe het jullie vergaat en natuurlijk zijn we ook heel benieuwd naar de foto's. Veel plezier!
Hartelijke groeten, ook van Fred, Clary