janelly-2019.reismee.nl

Klaar voor vertrek.

Min of meer klaar. Onze fietsen zijn al onderweg, vergezeld door twee volle tassen met bagage. Wij vertrekken maandag 1 april a.s. Met het vliegtuig vanuit Schiphol, naar Santiago de Compostella in het noord westen van Spanje. Van daaruit begint onze fietsroute, eerst oost, dan even noordelijk richting Frankrijk, “St. Piet du Port” om van daaruit onze reis te vervolgen richting Lourdes, langs de “voet” van de Pyreneeën. Ons uiteindelijke doel is Salviac.

We nodigen jullie bij dezeuit om ons te volgen en af en toe te reageren, wij waarderen dat zeer en..... het moedigt ons aan om de blog goed te blijven onderhouden, Jan de foto’s, ik het verhaal.

We hebben er weer veel zin in!

Reacties

Reacties

Patrick

Hele mooie reis gewenst!

Rob en Maria

Hallo Jan en Ellie
We gaan jullie zeker weer volgen en aanmoedigen.
We vinden het elke keer heeeel knap wat jullie samen weer voor een uitdaging hebben gekozen.
Heel veel succes!!!!

Joop en Tineke

Hoi Jan en Elly,
Dus jullie gaan er weer aan beginnen?
Geweldig, het lijkt me weer een mooie uitdaging, hopelijk treffen jullie goed weer waardoor het genieten er niet minder op wordt.Behouden tocht en we gaan jullie met plezier volgen. Bon voyage!!!!

Rita

hoi Jan en Elly. ik wens jullie heel veel fietsplezier! geniet ervan!

Johan

Om welke reden weet ik niet maar ik dacht steeds dat jullie aan de Spaanse kant van de Pyreneeën zouden rijden. Als je via Roncevalles naar de Ibaneta fietst kom je langs de gedenksteen voor de slag waarbij Roeland en Olivier met de achterhoede van het leger van Karel de Grote in de pan werden gehakt. Jullie doen me een plezier met een mooie foto. Ik was daar maar moest koffie zetten! Vanaf daar rol je zonder trappen Frankrijk binnen.
Veel fietsplezier. Johan

Joost

tja voor velen is Santiago de Compostella een eindpunt ;-) volgende fase in persoonlijke ontwikkeling :-);-)??geniet ervan!
gr.Joost

Hannie

Een heel fijne fietstocht gewenst. Ik kijk en lees graag met jullie mee. Dat is genieten thuis! Succes.

Anita en Frans

We wensen jullie een hele mooie fietstocht en kijken uit naar de verhalen. Veel plezier!
Groet Anita en Frans

Jeannine

Geniet en hou het veilig!
Ik volg met plezier. Succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!